Kenelle;
Liikkeemme on suunnattu kaiken ikäisille, miehille sekä naisille. Hinnat ovat suunniteltu niin ettei vain rikkailla ole niihin varaa.
Haluamme liikkeeseemme sekä nuorempia ja vanhempiaa asiakkaita. Palvelut ovat suunniteltu kaiken ikäisille.
Mitä;
Palvelut;
Haluamme liikkeeseemme Parturi-Kampaamo palvelut, meikkaus palvelut ja geeli-kynsipalvelut. ( myös tavalliset manikyyrit )
Tuotteet;
Ajattelimme ottaa liikeeseemme Wellan värit. Värit ovat hyviä sekä miehille että naisille. Mollemmille löytyy sopivia värejä. Myös Wella magma-raita väri toimii hyvin hiuksiin kuin hiuksiin. Sen avulla liikkeemme saisi helposti lisä rahaa koska raidat ovat onnistuneet ja hyvin intensiiviset.
Ajattelimme myös ottaa Blond-Me sarjan värinpoistoihin ja vaalennuksiin.
Haluamme liikeeseemme Kerastase-hoito sarjan. Sillä nykyään tehdään paljon rakenne käsittelyjä ja värejä. Niiden jälkeen hiusten hoito on tärkeää ja jokaiset hiukset tarvitset jälkihoitoja. ( hyvällä markkinoinilla saadaan varmasti hoidot toimimaan )
Goldwell-sarjan shampoo, hoitoaine ja tehohoidot haluaisimme myös liikeeseemme. Uudistunut sarja on hyvä. Sieltä löyty monen laisiin hiuksiin sekä miehille että naisille.
Myös lapset ovat tärkeää ottaa huomioon ja hankkia heille sopiva shampoo ja hoito aine. ( pesee ilman kyyneileita)
Viimeistely tuotteiksi valitsimme OSIS-tuotteet. Sieltä löyty kaiken laisia tuoteita ja luultavasti jokaiselle jotain ja jokaisiin hiuksiin sopivaa miehille sekä naisille. ja SiM- DERMASYD sarjan. Siinä ei ole hajusteita. ( nykyään hajuste allegigo on paljoon ja heitä pitää huomioita )
Mitä tuotan;
Haluamme kestäviä asiakas suhteita kaiken ikäistä kansaa. Miehiä, naisia ja lapsia.
Haluamme toteuttaa paljon kampajoita sekä tuotteilla että palveluilla. Saadaan niitä menemään paljon ja asiakkaamme ovat tyytyväisempiä.
Haluamme informoida yritystämme paljon ja siksi haluamme ihmisten tietävän enemmän liikeestämme. Sekä kampajoista.
( informatiota lehtiin, hyvät ja toimivat nettisivut, puhelinluettoloa mahdollisesti radio ja tv. )
Millä saan asiakkaan ostamaan tuotteita ja palveluja;
Hyvällä markkinoinnilla.
Erilaisilla kampanjoilla joita mainostetaan sitten netissä, ilmoituksissa lehdissa, tv:ssä ja radio: ssa. ( esim. jouluna, keväällä, isänpäivänä ja äitien päivänä )
Tai asiakkaalle palvelun yhteydessä. kerrotaan miten tärkeää on kotona hoita väriä tai tukikäsittelä ja sitä kauttaa myydään sopivia tuotteita.
Ketkä ovat toimialuuen muut yrittäjät, tulevat kilpailijat;
Varmasti kilpailijoita löytyy samalta alueelta paljon( parturi-kampaajt, kynsientekijät ja meikkaajat) . Myös kosmetologi palvelun sisältävät parturi-kampaamot ovat kilpailijoitamme, koska sieltä saa myös kosmetologipalvelun samasta paikasta.
Onko omalle tuotteelle ja palvelulle kysyntää;
Kyllä on ! asiakkaat tuskin loppuvat koskaan. Vahvuutena haluamme käyttä hyvää asiakaspalvelua, saada mahdollisimman hyviä lopputuloksia ja rakenne kynnet ovat kasvattaassa suosioon joten siellä ainakin asiakkaita luulisi riittävän.
10.YRITYKSEN KANNATTAVUUSLASKELMAT
13 vuotta sitten
Liikeideanne on järkevä, toimiva ja tarkkaan laadittu. Seuraavaksi voitte vertailla eri yhtiömuotoja ja paneutua siihen osioon liittyviin tehtäviin.
VastaaPoista